Ostrzeżenie!

Na blogu zamieszczane są opowiadania o związkach męsko-męskich. Włącznie z graficznym opisem stosunków i tortur. Osoby niezainteresowane proszone są o opuszczenie strony :]

♂ + ♂ = ♥

Opowiadania są moją własnością i nie życzę sobie by ktoś je kopiował i/lub zamieszczał na innych stronach bez mojego pozwolenia. Wszystkie postacie, które nie należą do żadnego kanonu są wytworem mojej wyobraźni i zabraniam ich kopiowania.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 maja 2012

Uwaga!

Bardzo przepraszam za to, że ostatnio nic nie dodaje ale na prawdę nie mam czasu na pisanie...
Zbliżający się koniec roku, kursy na prawo jazdy, przygotowania do osiemnastki i obowiązki domowe pożerają mój czas i powoli zabijają wenę...

Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że wen mnie nie opuścił tylko udał się na przedwczesne wakacje.

1 komentarz:

  1. Też mam nadzieję, że twój wen wziął sobie wakacje ;) Mam też nadzieję, że jak już przyjdą wakacje i dla ciebie to ruszysz z pisaniem jak nigdy ;) Mimo to czekam z nadzieją, że jednak coś się pojawi ;)
    Asai

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy