Ostrzeżenie!

Na blogu zamieszczane są opowiadania o związkach męsko-męskich. Włącznie z graficznym opisem stosunków i tortur. Osoby niezainteresowane proszone są o opuszczenie strony :]

♂ + ♂ = ♥

Opowiadania są moją własnością i nie życzę sobie by ktoś je kopiował i/lub zamieszczał na innych stronach bez mojego pozwolenia. Wszystkie postacie, które nie należą do żadnego kanonu są wytworem mojej wyobraźni i zabraniam ich kopiowania.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 maja 2013

Uwaga!

Nie mogę uwierzyć, że nie dodałam nic nowego od prawie..... trzech miesięcy.
Naprawdę minęło już tyle czasu?

Bardzo was za to przepraszam i wiem, że najlepszym sposobem na przeprosiny będzie dodanie kolejnego rozdziału. Obiecuję, że już jutro biorę się do roboty. Dziękuję tym, którzy mimo wszystko nadal oczekują na rozwój historii i dawali mi o tym znać za pomocą komentarzy.

Dziś mam jeszcze maturę ustną z polskiego, a z angielskiego dopiero tydzień później więc mam zamiar stworzyć coś w ciągu tego tygodnia i w miarę możliwości wrzucić tu coś nowego ;]

Czekają mnie jeszcze egzaminy wstępne na studia więc w pierwszej połowie czerwca pewnie trudno będzie mnie złapać i nie będę miała za dużo czasu ale mam zamiar dodać następny rozdział jeszcze przed lipcem...

Życzcie mi szczęścia na maturze oraz egzaminach
i nie zabijajcie mnie za takie opóźnienia ;p

7 komentarzy:

  1. Matura wiadome, że to koszmar. Pisałam rok temu. Oczywiście życzę powodzenia. Ustne nie są takie straszne. Dasz radę. W razie co idź na żywioł

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie dałaś jakiś znak życia :D Bardzo się z tego cieszę. Życzę weny i powodzenia na maturze i późniejszych egzaminach (tylko nie dziękuj :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lipiec...mam nadzieję, że niedługo coś się pojawi bo uwielbiam Twoje opowiadania. Weny życzę, pozdrawiam- kira-chan

    OdpowiedzUsuń
  4. ejo...już jest lipiec a tu nic. mam nadzieję że nie zapomniałaś o nas. my tu czekamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu nie dajesz znaku życia. Czy wszystko u ciebie dobrze? Możesz chociaż umieścić jakąś informacje, czy zawieszasz opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, odezwij się, bo zaczynam już tracić nadzieję na ciąg dalszy opowiadania :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy